História Point S
Začiatky
Značka Point S vznikla v roku 1971 vo Francúzsku. Už v tom období si niektorí podnikatelia z oblasti pneuservisov uvedomili, že verejnosť vie veľmi málo o problematike pneumatík a o dôležitosti pracovníkov v tejto oblasti. Preto sa rozhodli spojiť svoje podnikanie za účelom lepších podmienok od výrobcov pneumatík, ktoré potom mohli premietnuť do ponuky pre svojich zákazníkov spolu so svojimi profesionálnymi znalosťami v oblasti prezúvania pneumatík.
Vznik Point S teda vyplynul z mimoriadne originálnej iniciatívy, najmä na svoju dobu. Point S mal od začiatku prístup zameraný na spotrebiteľov, zatiaľ čo väčšina vznikajúcich aliancií sa snažila iba centralizovať nákup.
V súlade s filozofiou zakladateľov je NEZÁVISLOSŤ od automobilového priemyslu základným kameňom, na ktorom je postavená sieť Point S.
Kľúčové dátumy pri vytváraní siete Point S
1969 – Niektorí špecializovaní predajcovia pneumatík sa začali pohrávať s myšlienkou vytvoriť spoločný podnik pre zvýšenie imidžu predajcov pneumatík a profesionality v tomto obore.
1970 – rok skúmania a študovania trhov prinieslo rozhodnutie založiť tento spoločný podnik pod jedným spoločným názvom vo všetkých krajinách.
Október 1970 – prvé valné zhromaždenie so 45 zakladajúcimi členmi
Október 1971 – prvá členská schôdza už so 114 členmi
1972 – vybral sa názov pre spoločnú sieť : Point S
LOGO
Pôvodne „Point S“ znamenalo „Point Security“ alebo „Point Service“. Logo predstavujúce dve kolesá a písmeno S môže evokovať buď zákrutu, alebo retro blatník auta s predným a rezervným kolesom.
V roku 2004 sa Point S rozhodol zmodernizovať svoju firemnú vizuálnu identitu prijatím novej grafickej charty a nového loga.
Historia
2024
Point S odhaľuje úplne novú viackanálovú komunikačnú kampaň, ktorou zdôrazňuje kvalitu a všestrannosť svojej súkromnej značky pneumatík Point S.
Point S pôsobí na 5 kontinentoch a v 51 krajinách.
Point S Slovakia začína s Roadshow PointS v rôznych mestách na Slovensku.
2023
Point S posilnil svoju globálnu prítomnosť pridaním Španielska do svojej siete.
Point S Slovakia ma 35 členov
2023
Point S bol uznaný popredným profesionálnym automobilovým združením Spojeného kráľovstva (UK), Inštitútom automobilového priemyslu (IMI), ako schválené školiace stredisko pre údržbu EV.
Point S Slovakia sa zviditeľňuje aj na Instagrame – pointsslovakia
2022
Point S vstupuje na latinskoamerický trh s partnerstvom v Brazílii a teraz pôsobí na 5 kontinentoch
Predstavenie a začiatok predaja novej zimnej pneumatiky privátnej značky Point S pod názvom Winter – vykonaný test v nemeckom TUV SUD laboratóriu
2021
Point S oslavuje svoje 50. narodeniny v Château de Versailles s viac ako 500 členmi z celého sveta.
Predstavenie a začiatok predaja novej zimnej pneumatiky privátnej značky Point S Summer – vykonaný test v nemeckom TUV SUD laboratóriu
2020
Point S posilňuje svoju prítomnosť v Afrike (Pobrežie Slonoviny, Burkina Faso, Ghana a Senegal) a vo východnej Európe (Albánsko, Ukrajina, Moldavsko, Macedónsko a Kosovo).
2019
1.Európska spotrebiteľská propagačná kampaň: Point S Lucky Days
Point S Slovakia spúšťa spoločné s Continental-Barum a.s. kampane na podporu predaja pneumatík Continental.
2019
Point S pokračuje vo svojej expanzii v Ázii s Čínou, Singapurom a Hongkongom
2017
Point S otvára zastúpenie v Singapure na koordináciu a rozvoj aktivít Point S v Ázii.
2016
Point S vstupuje do Ázie s otvorením Point S v Malajzii.
Point S Slovakia sprístupnil pre zákazníkov Point S na Slovensku rozšírenú záruku na pneumatiky pod názvom Pneugarancia.
2015
Uvedenie sloganu medzinárodnej značky „No Stress with Point S“
Otvára sa Point S na Slovensku. Štartujeme aj na Facebook – Point S Slovakia
2010
Point S pokračuje vo svojom medzinárodnom rozvoji v Európe, ale aj v Severnej Amerike a na celom africkom kontinente: Veľká Británia, Maďarsko, Nórsko, USA, Kanada, Estónsko, Slovinsko, Južná Afrika, Švédsko, Rumunsko, Slovensko, Maroko, Džibutsko, India, Kamerun
2004
Uvedenie novej firemnej identity Point S.
2000
Point S urýchľuje svoju expanziu po celej Európe: Dánsko, Poľsko, Česká republika, Rusko, Švajčiarsko, Portugalsko, Belgicko a Fínsko.
1995
Point S uvádza na trh svoju radu privátnej značky pneumatík.
90-te roky 20. storočia
Point S sa otvára v Luxembursku, Rakúsku a Belgicku.
1988
Point S začína svoj medzinárodný rozvoj v Nemecku a Taliansku.
1971
Ochranná známka Point S je vytvorená vo Francúzsku ako združenie predajcov pneumatík nezávislými podnikateľmi. Majú rovnaký cieľ: propagovať svoje postavenie špecialistov na pneumatiky a profesionálov v očiach spotrebiteľov.