História Point S

Začiatky

Značka Point S vznikla v roku 1971 vo Francúzsku. Už v tom období si niektorí podnikatelia z oblasti pneuservisov uvedomili, že verejnosť vie veľmi málo o problematike pneumatík a o dôležitosti pracovníkov v tejto oblasti. Preto sa rozhodli spojiť svoje podnikanie za účelom lepších podmienok od výrobcov pneumatík, ktoré potom mohli premietnuť do ponuky pre svojich zákazníkov spolu so svojimi profesionálnymi znalosťami v oblasti prezúvania pneumatík.

Vznik Point S teda vyplynul z mimoriadne originálnej iniciatívy, najmä na svoju dobu. Point S mal od začiatku prístup zameraný na spotrebiteľov, zatiaľ čo väčšina vznikajúcich aliancií sa snažila iba centralizovať nákup.

V súlade s filozofiou zakladateľov je NEZÁVISLOSŤ od automobilového priemyslu základným kameňom, na ktorom je postavená sieť Point S.

 

Kľúčové dátumy pri vytváraní siete Point S

1969 –  Niektorí špecializovaní predajcovia pneumatík sa začali pohrávať s myšlienkou vytvoriť spoločný podnik pre zvýšenie imidžu predajcov pneumatík a profesionality v tomto obore.

1970 – rok skúmania a študovania trhov prinieslo rozhodnutie založiť tento spoločný podnik pod jedným spoločným názvom vo všetkých krajinách.

Október 1970 – prvé valné zhromaždenie so 45 zakladajúcimi členmi

Október 1971 – prvá členská schôdza už so 114 členmi

1972 – vybral sa názov pre spoločnú sieť :  Point S

 

LOGO

Pôvodne „Point S“ znamenalo „Point Security“ alebo „Point Service“. Logo predstavujúce dve kolesá a písmeno S môže evokovať buď zákrutu, alebo retro blatník auta s predným a rezervným kolesom.

V roku 2004 sa Point S rozhodol zmodernizovať svoju firemnú vizuálnu identitu prijatím novej grafickej charty a nového loga.

Historia

2024

Point S odhaľuje úplne novú viackanálovú komunikačnú kampaň, ktorou zdôrazňuje kvalitu a všestrannosť svojej súkromnej značky pneumatík Point S.

Point S pôsobí na 5 kontinentoch a v 51 krajinách.

Point S Slovakia začína s Roadshow PointS v rôznych mestách na Slovensku.

2023

Point S posilnil svoju globálnu prítomnosť pridaním Španielska do svojej siete.

Point S Slovakia ma 35 členov

2023

Point S bol uznaný popredným profesionálnym automobilovým združením Spojeného kráľovstva (UK), Inštitútom automobilového priemyslu (IMI), ako schválené školiace stredisko pre údržbu EV.

Point S Slovakia sa zviditeľňuje aj na Instagrame – pointsslovakia

2022

Point S vstupuje na latinskoamerický trh s partnerstvom v Brazílii a teraz pôsobí na 5 kontinentoch

 

Predstavenie a začiatok predaja novej zimnej pneumatiky privátnej značky Point S pod názvom Winter – vykonaný test v nemeckom TUV SUD laboratóriu

2021

Point S oslavuje svoje 50. narodeniny v Château de Versailles s viac ako 500 členmi z celého sveta.

Predstavenie a začiatok predaja novej zimnej pneumatiky privátnej značky Point S Summer – vykonaný test v nemeckom TUV SUD laboratóriu

2020

Point S posilňuje svoju prítomnosť v Afrike (Pobrežie Slonoviny, Burkina Faso, Ghana a Senegal) a vo východnej Európe (Albánsko, Ukrajina, Moldavsko, Macedónsko a Kosovo).

2019

1.Európska spotrebiteľská propagačná kampaň: Point S Lucky Days

Point S Slovakia spúšťa spoločné s Continental-Barum a.s. kampane na podporu predaja pneumatík Continental.

2019

Point S pokračuje vo svojej expanzii v Ázii s Čínou, Singapurom a Hongkongom

2017

Point S otvára zastúpenie v Singapure na koordináciu a rozvoj aktivít Point S v Ázii.

2016

Point S vstupuje do Ázie s otvorením Point S v Malajzii.

Point S Slovakia sprístupnil pre zákazníkov Point S na Slovensku rozšírenú záruku na pneumatiky pod názvom Pneugarancia.

2015

Uvedenie sloganu medzinárodnej značky „No Stress with Point S“

Otvára sa Point S na Slovensku. Štartujeme aj na Facebook – Point S Slovakia

2010

Point S pokračuje vo svojom medzinárodnom rozvoji v Európe, ale aj v Severnej Amerike a na celom africkom kontinente: Veľká Británia, Maďarsko, Nórsko, USA, Kanada, Estónsko, Slovinsko, Južná Afrika, Švédsko, Rumunsko, Slovensko, Maroko, Džibutsko, India, Kamerun

2004

Uvedenie novej firemnej identity Point S.

2000

Point S urýchľuje svoju expanziu po celej Európe: Dánsko, Poľsko, Česká republika, Rusko, Švajčiarsko, Portugalsko, Belgicko a Fínsko.

1995

Point S uvádza na trh svoju radu privátnej značky pneumatík.

90-te roky 20. storočia

Point S sa otvára v Luxembursku, Rakúsku a Belgicku.

1988

Point S začína svoj medzinárodný rozvoj v Nemecku a Taliansku.

1971

Ochranná známka Point S je vytvorená vo Francúzsku ako združenie predajcov pneumatík nezávislými podnikateľmi. Majú rovnaký cieľ: propagovať svoje postavenie špecialistov na pneumatiky a profesionálov v očiach spotrebiteľov.